افشاگری مستند و تحلیلی عینی از جامعه به گروگان گرفته شده در ایران در دستان مافیای سیاسی نظامی جمهوری اسلامی که بیش از 44سال است اکنون علاوه بر ویرانی کل کشور در نهایت به زمینگیر کردن اکثریت مردم برای ادامه حکومت آسانتر بر کل جامعه منجر شده است .

شارمین میمندی‌نژاد مدیر عامل «جمعیت امام علی» در گفت‌وگویی تفصیلی با رادیوفردا می‌گوید که قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۷۰ هزار ساعت اسناد و بایگانی این سازمان مردم نهاد را مصادره و نابود کرده است.

آقای میمندی‌نژاد که با رأی دادگاه انقلاب به اتهام تشویق به فساد و فحشا، توهین به مقدسات و اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور به ۱۹ سال زندان محکوم شده بود، اکنون در خارج از ایران به سر می‌برد.

بخشی از اسناد مورد اشاره مؤسس «جمعیت امام علی» به «مافیای» فروش مواد مخدر در تیررس نیروهای انتظامی در مناطق جنوبی و حاشیه‌ای شهر تهران اختصاص داشت و در مواردی به «کودکان آسیب‌دیده‌ای می‌پرداخت که از سوی نیروهای شبه‌نظامی بسیج محلات به عنوان ضابط برای برخوردهای قهری استخدام شده‌اند.»

گفت‌وگوی تفصیلی با شارمین میمندی‌نژاد، مدیر جمعیت امام علی
 
 

No media source currently available

 
0:0055:150:00
 
 لینک مستقیم 
 

 

آقای میمندی‌نژاد می‌گوید: «بسیاری از بچه‌های [مورد حمایت] ما، بچه‌هایی که آسیب‌دیده بودند و وضع روانی به‌هم‌ریخته‌ای داشتند برای رفتن به سوریه دعوتنامه داشتند، به ‌آن‌ها گفته بودند که ماهی آنقدر به شما پول می‌دهیم شما به یک نیروی بسیجی یک قهرمان تبدیل می‌شوید؛ بعضی از این بچه‌ها تحت اضمحلال روحی جذب این شرایط می‌شدند».

او در عین حال به ارسال تذکرات جزیی درباره آسیب‌های اجتماعی نظیر کودک‌همسری به دفتر رهبر جمهوری اسلامی، قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی و شهرداری تهران اشاره می‌کند.

مهرماه سال گذشته هم گروهی از اعضا و هواداران «جمعیت امام علی» با انتشار بیانیه‌ای جمهوری اسلامی را متهم کردند که با دادن «چند کیسه آذوقه» از کودکان فقیر را برای «سرکوب» معترضان اعتراض‌های اخیر استفاده کرده‌اند.

آقای میمندی‌نژاد در بخش دیگری از این گفت‌وگوی تفصیلی، به نقش گروه‌هایی در نهاد رهبری جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران، مجلس شورای اسلامی و دولت درآمدزایی از تحریم‌ها اشاره می‌کند و معتقد است که این موضوع در ادامه به شهروندان عادی و حتی مخالفان حکومت هم می‌رسد.

او نتیجه می‌گیرد که «پول کثیفی» در ایران در گردش است که حتی «امیدهای مردم برای تغییر» را به «سرخوردگی» تبدیل می‌کند.

«پول کثیفی» که به گفته مؤسس «جمعیت خیریه امام علی»، حکومت کوشیده با آن وارد ساز و کار سازمان‌های مردم نهاد هم بشود.

آقای میمندی‌نژاد اتهام‌های وارد شده از سوی منتقدان مبنی بر بازگذاشتن دست «جمعیت امام علی» از سوی حکومت را رد می‌کند و در این باره به نوشته‌ای از حسن شایانفر، از مدیران سابق روزنامه کیهان، اشاره می‌کند که در آن نوشته او خواستار انحلال این سازمان مردم نهاد شده بود.

نهاد خیریه «جمعیت امام علی» خرداد ماه سال گذشته با شکایت وزارت کشور و با حکم قضایی منحل شد، شارمین میمندی‌نژاد در این گفت‌وگو با اشاره به انتشار قطعه «تهران-توکیو» ساسی مانکن و استفاده این خواننده از نام «سمیه» در متن کلام آن می‌گوید:«"سمیه نرو" یعنی چی؟! این سمیه‌ای که فیلمش در منطقه دروازه غار هست. سمیه دختری است که مکرر صیغه می‌شود و برای معرفی این دختر صیغه‌ای رفته بودند، از یک بازیگر پورن مشهور استفاده کرده بودند.»

مدیرعامل «جمعیت امام علی» با پیش کشیدن این قطعه بحث برانگیز از تلاش حکومت برای عادی سازی «ازدواج کودکان» و تبدیل کردن تهران به تایلند برای آنچه او ارائه «سکس ارزان» می‌نامد، گفته است.

شارمین میمندی‌نژاد با قیاسی میان رمان «دکتر جکیل و آقای هاید» نوشته رابرت استیونسون و جامعه ایران می‌گوید که حاکمیت با ابزار نیازهای اولیه مردمی مثل کمیته امداد و بنیاد مستضعفان که در اختیار دارد، توانسته مردم را به «آقای هاید» که نماد غرایز و قدرت و پول است، تبدیل کند.

در ادامه این روند، آقای میمندی‌نژاد از فروریزی طبقه متوسط در ایران و تبدیل شدن آن به «گرسنگان وابسته» گفته است.

به گفته این کنشگر اجتماعی، حکومت جمهوری اسلامی در نبود «توجیهات قانع کننده ایدئولوژیک» برای هواداران نظام به «استراتژی» استفاده از قاچاقچیان بین‌المللی مواد مخدر برای «سرکوب» و «فعالیت‌های اطلاعاتی درون و برون‌مرزی» رو آورده است.

شارمین میمندی‌نژاد معتقد است که آنچه او درآمدهای مشکوک می‌خواند با نظام قضا، زندان‌ها و امنیت جمهوری اسلامی آمیخته شده و امروز امنیت در جمهوری اسلامی از فقر،فساد و تباهی دفاع می‌کند.

برگرفته ازسایت رادیو فردا جهت درج درسایت www.lorabad.com 

امیدواریم که بتوانیم در راستای آگاهی همگان و پیشبرد اهداف مترقی جنبش انقلابی « زن زندگی آزادی» در کنار هم بدون تضاد کمرشکن و دشمن شاد کن که از طریق عوامل نفوذی دشمن مشترک تزریق و توضیع میشود ، بیش از بیش کوشا باشیم .