تمنا و خواهش «مهم » یک تبعیدی در این دوران سحت و برزخی  ؛
جنایتکاران مافیا با لباس روحانی وعده می‌دهند که منتظرمجازات روز قیامت باشید
مسئولین مافیای جمهوری اسلامی بجای جوابگویی و محاکمه این کارهای زشت ، فشار بر دخترانمان را افزون می‌کنند که حجابشان را درست کنند؟
بیاییم در آستانه سالگرد جنبش انقلابی جوانان با رمز ژینا بجای طنز و بازی با کلمات ، موارد مهمی که باید تا تشکیل دادگاه عدل مردم توسط جوانان آگاه بعد از سرنگونی رژیم مافیای جمهوری اسلامی و حتی ثبت و آرشیو سایر جنایت دیگر تا لحظه به درک واصل شدن را نباید فراموش کنیم عبارات است از ؛
بودن و اثبات بودن شش زن برهنه در خانه سردار زارعی را بخاطر تظاهر به دینداری و عریان کردن چهره واقعی این جنایتکاران افشا کردیم و می‌کنیم .
بخاطر بوسه کامران دانشجو و تظاهر به دینداری و سرکوب جوانان بخاطر یک تار مو دخترانمان را با خانم نماینده مجلس داخل آسانسور، آبرو براش نگذاشته و نمیگذاریم.
عمل کثیف همبستری با زن جوان شوهردار، آبروی امام جمعه تویسرکان را برده و با افشاگری میبریم .
قطعا به خاطر کاخ اعلام شده چند هزار متری علی اکبر ولایتی که از نتجه دوشیدن شیره جان کشور و از خون جوانان است را به دادگاه عدالت بعد از سرنگونی جمهوری اسلامی بدست جوانان آگاه واگذار می‌کنیم .
‏به خاطر یه موبایل آیفون ۱۳ پرومکس وتظاهر به سادگی و امریکا ستیزی دختر حاج قاتل قاسم را برده و با افتخار بخاطر فقر و فلاکت مردم محروم میبریم !
به خاطر لواط با شصت هفتاد تا بچه بیگناه که شاگرد کلاس قرآن حیثیت برای حاج سعید طوسی نگذاشته و نمیگذاریم.
به خاطر واحدهای اعلام شده و افشا شده آپارتمان‌ها در بهترین نقاط ایران( در حالی که جوانان در حسرت یک سرپناه برای تشکیل زندگی هستند) چهل میلیاردی توی ترکیه و چندتا چمدون سیسمونی از استانبول‌‌ و چند هزار میلیارد در شهرداری تهران با آبروی سردار جنایتکار قالیباف با افتخار بازی خواهیم کرد .
به خاطر بیش از سی تا چهل شغل و دبیرستانهاب غیر انتفاعی در بهترین نقاط با ابروی نداشته حداد عادل با افتخار بازی خواهیم کرد و بیش از بیش افشا خواهیم کرد.
به خاطر مافیای شکر و گندم و …و چند تا حساب چند صد میلیاردی با ابروی نداشته آیت اله مکارم شیرازی بازی خواهیم کرد
به جهت آن کشتیهای تجاری فقط و فقط اعلام شده بچه های پاسدار شمخانی و ویلای چند صد میلیاردی نوه او از خون جوانان ایرانی ابروی ایشان و هم پالگیهایشان را با افتخار خواهیم برد.
به خاطر لباس نامتعارف و تضاد با فرهنگ کثیف آخوندی و نیمه عریان در کشور کانادا آبروی نوه عمام را با افتخار میبریم
به خاطر دو موشک سپاه به هواپیمای اوکراینی آبروی فرمانده هوا فضای سپاه را قطعا برده و بخاطر گلهای پرپر شده بیشتر خواهیم برد.
به خاطر (حداقل ۴ تا ۵ )هزار آقا زاده اعلام شده ،ساکن آمریکا آبروی پدران متطاهر به پاکدستی را برده و میبریم
بخاطر اختلاس هزاران میلیاردی آقای طبری که می‌رفت اعدام شود وبخاطر حرمت نون و نمک و رفاقت با آقای اژه‌ای که آزاد شد واین دزد اموال جوانان ایران در ویلای لاکچری در منطقه لواسان تبعید شد!را رسوا می‌کنیم.
همجنس بازی ساده باجناق‌ها در رده بالای سیستم!!
جنایتکاران مافیا با لباس روحانی وعده می‌دهند که منتظرمجازات روز قیامت باشید
مسئولین مافیای جمهوری اسلامی بجای جوابگویی و محاکمه این کارهای زشت ، فشار بر دخترانمان را افزون می‌کنند که حجابشان را درست کنند؟
بخاطر بسپارید که گذشت زمان، این اتفاقات را از خاطرمان نبرد! در ادامه قطعا سایر جنایات نیز ثبت و آرشیو بصورت مستندات جنایتکارانه در حافظه خود و بالاخص جوانان پیشتاز جنبش انقلابی ۱۴۰۱ محفوظ خواهیم داشت😞🙏
با ارادت یدی جدیدی لرستانی
برگرفته از صفحه فیس بوک جناب آقای جدیدی لرستانی جهت درج در سایت www.lorabads.com